Polecamy
  • Transport kombinowanyTransport kombinowany
    Przemieszczanie się w sposób kombinowany posiada wiele zalet. Przewozy takie wykorzystują różnego rodzaju transport. W tym przypadku podpisuje się tylko jedną umowę o przewóz. Przede wszystkim dostarczenie towaru odbywa się …
  • Złomowanie samochoduZłomowanie samochodu
    Nasze samochody starzeją się tak jak i my. Czas mija, auta zużywają się. Takie starsze auta częściej się psują, nie są tak ekonomiczne. Utrzymanie ich jest wysokie. Nie opłaca się …
  • Zlecamy transport mebliZlecamy transport mebli
    Nikogo z nas nie powinno dziwić to, że coraz więcej ludzi decyduje się przede wszystkim na to, aby stale zlecać różnego typu zadania innym ludziom. Czasami takie zjawisko jest spowodowane …

postheadericon Echa PRL-u

Po przemianach ustrojowych w naszym kraju ustanowiono wolny rynek oraz otwarte zostały zachodnie granice. Do kraju weszli zachodni producenci ze swoimi produktami. Nie mogło zabraknąć wśród nich producentów samochodów. We wszystkich dużych miastach zaczęły powstawać salony różnych marek. Osoby, którym nie było stać na zakup nowego auta, decydowały się na sprowadzenie go zza granicy. W miarę tanim rozwiązaniem był również zakup auta z komisu bądź też na giełdzie samochodowej. Chociaż obecnie zwraca się uwagę przede wszystkim na markę i model, imponują tylko samochody najdroższe i najlepsze, to jednak nie brakuje też miłośników innych aut. Szczególnym sentymentem darzy się samochody z poprzednich epok. W Polsce takimi kultowymi autami jest bez wątpienia Warszawa, Syrena oraz Fiat 125p. Do grupy doliczyć można również stare Polonezy oraz poczciwe kaszlaki, czyli Maluchy, a właściwe Fiaty 126p. Modele te z powodzeniem można nazwać ikonami PRL-u. Podobnie jak inne modele produkowane tuz po wojnie az do lat osiemdziesiątych można je zaliczyć do pojazdów zabytkowych.

Comments are closed.