Polecamy
  • Jak zorganizować transport?
    Często życie wymusza na nas sytuacje związane z przeprowadzką lub koniecznością sprowadzenia z daleka potrzebnego nam produkty. W takich chwilach rodzi się pytanie, jak zorganizować transport na większe odległości, jeśli …
  • Renault
    Francuska marka, która znana jest na całym świecie. Produkuje samochody od prawie stu lat. Konstruktorzy skupiają się zarówno na samochodach rodzinnych, jak i ciężarowych czy sportowych. Na drogach bardzo często …
  • Transport miejski
    Komunikacja wewnątrz miasta ze względu na środki transportu dzieli się na trzy rodzaje. W mieście przemieszczanie osób odbywa się głównie poprzez miejski transport drogowy. Środki tego transportu dzielą się na …

postheadericon Prestiż słono kosztuje

Każdy z nas, gdy usłyszy o marce takiej jak Mercedes, Audi, BMW praktycznie od razu wyobraża sobie drogie i prestiżowe limuzyny. Nie ulega wątpliwości, że jeśli chodzi o rynek luksusowych limuzyn to właśnie ta niemiecka trójka wiedzie prym w rankingach. Kwestią bezsporną jest także poziom luksusu, jakie dostarczają te samochody. Są świetnie wykończone, z najlepszym dostępnym wyposażeniem i odznaczają się nieziemskim komfortem podróżowania. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że poza tymi trzema markami są jeszcze inne, które warto wziąć pod uwagę. Mowa tu przede wszystkim o Lexusie i Jaguarze. Samochody z dzikim kotem na masce są z pewnością nie mniej luksusowe, niż niemieckie wozy, a mimo to jeździ ich bardzo mało. Następny jest Lexus. W skrócie można by powiedzieć, że jest to bardzo luksusowa Toyota bowiem właśnie Toyota stworzyła Lexusa. Marka miała konkurować w klasie aut luksusowych, jednak rynek europejski jak i amerykański pozostały niewzruszone na atak Japończyków. Marka Lexus w dalszym ciągu pozostaje niszową co dziwi, bo modele takie jak Lexus LS są równie komfortowe, dobrze wyposażone i niezawodne co np. Mercedes klasy S. Dodatkowo te samochody są o około połowę tańsze, a mimo to niewielu majętnych decyduje się na zakup. Wynika to zapewne z polityki marketingowej, która stawia na luksus i prestiż. Ciekawostką jest to, że gdy Lexus wprowadził na rynek amerykański pierwszą generację LS’a, Mercedes podniósł ceny klasy S o 20%, wyśrubowując tym jego ekskluzywność i zabieg ten odniósł sukces. Sprzedaż Lexusa spadła.

Comments are closed.