Polecamy
  • Komfort i wygodaKomfort i wygoda
    Każdy z nas uwielbia podróże, w różne miejsca, wielu z nas robi sobie wycieczki i wyprawy w różne zakątki naszego kraju i świata. By jednak zrobić sobie taką wycieczkę, trzeba …
  • Luksusowe BugattiLuksusowe Bugatti
    Bugatti Veyron jest na pewno jednym z najbardziej luksusowych, sportowych samochodów na świecie. Oczywiście wiele osób Mozę się z tym spierać, jednak należy zauważyć fakt, że jest to samochód sportowy. …
  • Szamba betonowe KaliszSzamba betonowe Kalisz
    Szamba betonowe od producenta z Kalisza. Decydując się na budowę domu za miastem nie zawsze możemy liczyć na możliwość podłączenia go do zbiorczej instalacji odprowadzającej ścieki. Trzeba w takim wypadku …

postheadericon Prestiż słono kosztuje

Każdy z nas, gdy usłyszy o marce takiej jak Mercedes, Audi, BMW praktycznie od razu wyobraża sobie drogie i prestiżowe limuzyny. Nie ulega wątpliwości, że jeśli chodzi o rynek luksusowych limuzyn to właśnie ta niemiecka trójka wiedzie prym w rankingach. Kwestią bezsporną jest także poziom luksusu, jakie dostarczają te samochody. Są świetnie wykończone, z najlepszym dostępnym wyposażeniem i odznaczają się nieziemskim komfortem podróżowania. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że poza tymi trzema markami są jeszcze inne, które warto wziąć pod uwagę. Mowa tu przede wszystkim o Lexusie i Jaguarze. Samochody z dzikim kotem na masce są z pewnością nie mniej luksusowe, niż niemieckie wozy, a mimo to jeździ ich bardzo mało. Następny jest Lexus. W skrócie można by powiedzieć, że jest to bardzo luksusowa Toyota bowiem właśnie Toyota stworzyła Lexusa. Marka miała konkurować w klasie aut luksusowych, jednak rynek europejski jak i amerykański pozostały niewzruszone na atak Japończyków. Marka Lexus w dalszym ciągu pozostaje niszową co dziwi, bo modele takie jak Lexus LS są równie komfortowe, dobrze wyposażone i niezawodne co np. Mercedes klasy S. Dodatkowo te samochody są o około połowę tańsze, a mimo to niewielu majętnych decyduje się na zakup. Wynika to zapewne z polityki marketingowej, która stawia na luksus i prestiż. Ciekawostką jest to, że gdy Lexus wprowadził na rynek amerykański pierwszą generację LS’a, Mercedes podniósł ceny klasy S o 20%, wyśrubowując tym jego ekskluzywność i zabieg ten odniósł sukces. Sprzedaż Lexusa spadła.

Comments are closed.