Polecamy
  • Złudne wrażenie bezpieczeństwaZłudne wrażenie bezpieczeństwa
    Dla osób mających możliwości finansowe przy kupnie samochodu nie ma praktycznie żadnych ograniczeń. Dlatego prestiżowe limuzyny kupowane są przez jednych, zupełnie inni wybierają małe samochody dostawcze, jeszcze inny target pyta …
  • Szamba betonowe KaliszSzamba betonowe Kalisz
    Szamba betonowe od producenta z Kalisza. Decydując się na budowę domu za miastem nie zawsze możemy liczyć na możliwość podłączenia go do zbiorczej instalacji odprowadzającej ścieki. Trzeba w takim wypadku …
  • Wymarzony MustangWymarzony Mustang
    Model samochodu osobowego Alfa Romeo 147 został wprowadzony w 2000 roku prze włoski koncern motoryzacyjny. Alfa Romeo 147 jest swoistym poprzednikiem modelu oznaczonego cyfrą 145. Następcą tego modelu jest natomiast …

postheadericon Prestiż słono kosztuje

Każdy z nas, gdy usłyszy o marce takiej jak Mercedes, Audi, BMW praktycznie od razu wyobraża sobie drogie i prestiżowe limuzyny. Nie ulega wątpliwości, że jeśli chodzi o rynek luksusowych limuzyn to właśnie ta niemiecka trójka wiedzie prym w rankingach. Kwestią bezsporną jest także poziom luksusu, jakie dostarczają te samochody. Są świetnie wykończone, z najlepszym dostępnym wyposażeniem i odznaczają się nieziemskim komfortem podróżowania. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że poza tymi trzema markami są jeszcze inne, które warto wziąć pod uwagę. Mowa tu przede wszystkim o Lexusie i Jaguarze. Samochody z dzikim kotem na masce są z pewnością nie mniej luksusowe, niż niemieckie wozy, a mimo to jeździ ich bardzo mało. Następny jest Lexus. W skrócie można by powiedzieć, że jest to bardzo luksusowa Toyota bowiem właśnie Toyota stworzyła Lexusa. Marka miała konkurować w klasie aut luksusowych, jednak rynek europejski jak i amerykański pozostały niewzruszone na atak Japończyków. Marka Lexus w dalszym ciągu pozostaje niszową co dziwi, bo modele takie jak Lexus LS są równie komfortowe, dobrze wyposażone i niezawodne co np. Mercedes klasy S. Dodatkowo te samochody są o około połowę tańsze, a mimo to niewielu majętnych decyduje się na zakup. Wynika to zapewne z polityki marketingowej, która stawia na luksus i prestiż. Ciekawostką jest to, że gdy Lexus wprowadził na rynek amerykański pierwszą generację LS’a, Mercedes podniósł ceny klasy S o 20%, wyśrubowując tym jego ekskluzywność i zabieg ten odniósł sukces. Sprzedaż Lexusa spadła.

Comments are closed.