Polecamy
  • Usługi koparko ładowarką łódźUsługi koparko ładowarką łódź
    Prace ziemne. Właśnie rozpoczynałem budowę swojego własnego domu. Wiem że będzie to proces długofalowy. Nie mam na tyle pieniędzy aby szybko wybudować dom. Wiele rzeczy będę robił metodą gospodarczą, aby …
  • Szkoła jazdy warszawaSzkoła jazdy warszawa
    Szkoła jazdy Warszawa. Nauka jazdy to dla wielu bardzo stresujący i trudny proces. Jednak dużo tutaj zależy od wyboru właściwego ośrodka szkolenia kierowców, który powinien w miarę możliwości zapewnić nam …
  • Najdziwniejsze samochody świataNajdziwniejsze samochody świata
    Pomysły konstruktorów aut mogą przybierać najdziwniejsze kształty i często nie wychodzą poza ramy projektu. Jednym z takich samochodów jest Colim, który w założeniu ma być camperem. Jego niezwykłość polega na …

postheadericon Prestiż słono kosztuje

Każdy z nas, gdy usłyszy o marce takiej jak Mercedes, Audi, BMW praktycznie od razu wyobraża sobie drogie i prestiżowe limuzyny. Nie ulega wątpliwości, że jeśli chodzi o rynek luksusowych limuzyn to właśnie ta niemiecka trójka wiedzie prym w rankingach. Kwestią bezsporną jest także poziom luksusu, jakie dostarczają te samochody. Są świetnie wykończone, z najlepszym dostępnym wyposażeniem i odznaczają się nieziemskim komfortem podróżowania. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że poza tymi trzema markami są jeszcze inne, które warto wziąć pod uwagę. Mowa tu przede wszystkim o Lexusie i Jaguarze. Samochody z dzikim kotem na masce są z pewnością nie mniej luksusowe, niż niemieckie wozy, a mimo to jeździ ich bardzo mało. Następny jest Lexus. W skrócie można by powiedzieć, że jest to bardzo luksusowa Toyota bowiem właśnie Toyota stworzyła Lexusa. Marka miała konkurować w klasie aut luksusowych, jednak rynek europejski jak i amerykański pozostały niewzruszone na atak Japończyków. Marka Lexus w dalszym ciągu pozostaje niszową co dziwi, bo modele takie jak Lexus LS są równie komfortowe, dobrze wyposażone i niezawodne co np. Mercedes klasy S. Dodatkowo te samochody są o około połowę tańsze, a mimo to niewielu majętnych decyduje się na zakup. Wynika to zapewne z polityki marketingowej, która stawia na luksus i prestiż. Ciekawostką jest to, że gdy Lexus wprowadził na rynek amerykański pierwszą generację LS’a, Mercedes podniósł ceny klasy S o 20%, wyśrubowując tym jego ekskluzywność i zabieg ten odniósł sukces. Sprzedaż Lexusa spadła.

Comments are closed.