Polecamy
  • Groźne wypadkiGroźne wypadki
    Położenie naszego kraju ma bardzo dobry wpływ na rozwój transportu lądowego. Na terenie naszego kraju krzyżują siew wszystkie drogi tranzytowe. Natomiast dostęp do morza powoduje bardzo duże znaczenie dla naszego …
  • Reklamy pojazdów i motoryzacjiReklamy pojazdów i motoryzacji
    Czasami dużo ważniejsze jest to, aby po prostu nie zepsuł on wrażenia, które zdążyła najpewniej na danym kliencie zrobić już do tej pory reklama globalna przygotowana przez markę. Marketing w …
  • Działalność w zakresie wynajmu samochodówDziałalność w zakresie wynajmu samochodów
    Rozwój branży motoryzacyjnej sprawia, że powstało i powstaje coraz więcej różnorodnych miejsc, w których możemy wynająć określone auto na wybrany, przez nas, okres czasu. Takie sposoby prowadzenia działalności gospodarczej spotykają …

postheadericon Prestiż słono kosztuje

Każdy z nas, gdy usłyszy o marce takiej jak Mercedes, Audi, BMW praktycznie od razu wyobraża sobie drogie i prestiżowe limuzyny. Nie ulega wątpliwości, że jeśli chodzi o rynek luksusowych limuzyn to właśnie ta niemiecka trójka wiedzie prym w rankingach. Kwestią bezsporną jest także poziom luksusu, jakie dostarczają te samochody. Są świetnie wykończone, z najlepszym dostępnym wyposażeniem i odznaczają się nieziemskim komfortem podróżowania. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że poza tymi trzema markami są jeszcze inne, które warto wziąć pod uwagę. Mowa tu przede wszystkim o Lexusie i Jaguarze. Samochody z dzikim kotem na masce są z pewnością nie mniej luksusowe, niż niemieckie wozy, a mimo to jeździ ich bardzo mało. Następny jest Lexus. W skrócie można by powiedzieć, że jest to bardzo luksusowa Toyota bowiem właśnie Toyota stworzyła Lexusa. Marka miała konkurować w klasie aut luksusowych, jednak rynek europejski jak i amerykański pozostały niewzruszone na atak Japończyków. Marka Lexus w dalszym ciągu pozostaje niszową co dziwi, bo modele takie jak Lexus LS są równie komfortowe, dobrze wyposażone i niezawodne co np. Mercedes klasy S. Dodatkowo te samochody są o około połowę tańsze, a mimo to niewielu majętnych decyduje się na zakup. Wynika to zapewne z polityki marketingowej, która stawia na luksus i prestiż. Ciekawostką jest to, że gdy Lexus wprowadził na rynek amerykański pierwszą generację LS’a, Mercedes podniósł ceny klasy S o 20%, wyśrubowując tym jego ekskluzywność i zabieg ten odniósł sukces. Sprzedaż Lexusa spadła.

Comments are closed.