Polecamy
  • Próba zabezpieczenia ruchu drogowegoPróba zabezpieczenia ruchu drogowego
    Szybka jazda jest najczęstszym sposobem na zapewnienie sobie wypadku i to właśnie nadmierna prędkość podróży jest w statystykach policyjnych głównym przyczynkiem do śmiertelnych wypadków samochodowych. Przy bardzo dużej prędkości nawet …
  • Gdy chcesz się przetransportowaćGdy chcesz się przetransportować
    Nikogo z nas nie trzeba przekonywać do tego, że w obecnych czasach człowiek stale musi się gdzieś transportować. Tak to już jest w XXI wieku, że człowiek tak naprawdę jest …
  • Firma transportowa warszawaFirma transportowa warszawa
    Profesjonalny transport, to gwarancja wysokiej jakości. Transport ludzi i towarów, to z pozoru prosta działalności. Wybierając firmę transportową zwykle kierujemy się ceną, gabarytami naszego towaru lub ilością osób, którą chcemy …

postheadericon Prestiż słono kosztuje

Każdy z nas, gdy usłyszy o marce takiej jak Mercedes, Audi, BMW praktycznie od razu wyobraża sobie drogie i prestiżowe limuzyny. Nie ulega wątpliwości, że jeśli chodzi o rynek luksusowych limuzyn to właśnie ta niemiecka trójka wiedzie prym w rankingach. Kwestią bezsporną jest także poziom luksusu, jakie dostarczają te samochody. Są świetnie wykończone, z najlepszym dostępnym wyposażeniem i odznaczają się nieziemskim komfortem podróżowania. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że poza tymi trzema markami są jeszcze inne, które warto wziąć pod uwagę. Mowa tu przede wszystkim o Lexusie i Jaguarze. Samochody z dzikim kotem na masce są z pewnością nie mniej luksusowe, niż niemieckie wozy, a mimo to jeździ ich bardzo mało. Następny jest Lexus. W skrócie można by powiedzieć, że jest to bardzo luksusowa Toyota bowiem właśnie Toyota stworzyła Lexusa. Marka miała konkurować w klasie aut luksusowych, jednak rynek europejski jak i amerykański pozostały niewzruszone na atak Japończyków. Marka Lexus w dalszym ciągu pozostaje niszową co dziwi, bo modele takie jak Lexus LS są równie komfortowe, dobrze wyposażone i niezawodne co np. Mercedes klasy S. Dodatkowo te samochody są o około połowę tańsze, a mimo to niewielu majętnych decyduje się na zakup. Wynika to zapewne z polityki marketingowej, która stawia na luksus i prestiż. Ciekawostką jest to, że gdy Lexus wprowadził na rynek amerykański pierwszą generację LS’a, Mercedes podniósł ceny klasy S o 20%, wyśrubowując tym jego ekskluzywność i zabieg ten odniósł sukces. Sprzedaż Lexusa spadła.

Comments are closed.