Polecamy
  • Magazyn motoryzacyjnyMagazyn motoryzacyjny
    Technika prężnie zaczęła się rozwijać już w XIX wieku. Wtedy to powoli zaczęła następować automatyzacja, pojawiały się pierwsze maszyny oraz środki transportu. Spośród lądowych środków lokomocji pierwsza była kolej. Niedługo …
  • Komunikacja miejskaKomunikacja miejska
    Komunikacja w miastach, jest konieczna do tego, aby osoby, interesujące się na przykład koleją, jak i wszystkim, co z nią się wiąże, miały cały czas pełny dostęp do ogólnych pojazdów. …
  • Reklamy pojazdów i motoryzacjiReklamy pojazdów i motoryzacji
    Czasami dużo ważniejsze jest to, aby po prostu nie zepsuł on wrażenia, które zdążyła najpewniej na danym kliencie zrobić już do tej pory reklama globalna przygotowana przez markę. Marketing w …

postheadericon Reklamy pojazdów i motoryzacji

Czasami dużo ważniejsze jest to, aby po prostu nie zepsuł on wrażenia, które zdążyła najpewniej na danym kliencie zrobić już do tej pory reklama globalna przygotowana przez markę. Marketing w przypadku przemysłu motoryzacyjnego jest o tyle ułatwiony, że na rynku tym liczy się bardzo niewielu dostawców. Rynek praktycznie całkowicie zdominowany jest przez auta osobowe i ciężarowe, chociaż rynek motocykli, skuterów i ścigaczy także zyskuje coraz większe zaufanie wśród współczesnych klientów. Szczególnie w dużych miastach coraz częściej wybiera się ścigacze i mniejsze rozwiązanie, bardziej mobilne i sprzyjające podróżowaniu w korkach, jak skutery. W większości wypadków jednak najlepiej sprzedające się marki ścigaczy i motocykli innej klasy to te same doskonale znane z przemysłu samochodowego. Posiadanie patentów na mechanikę i inżynierię wśród najlepszych specjalistów od samochód pozwala budować całkiem niezłe jednoślady. Skuteczne promowanie ich pod tą samą nazwą jest więc szalenie proste. Ale patrząc na większość reklam firm produkujących i motory i samochody widać wyraźnie, że to raczej te drugie stanowią motyw przewodni spotów i billboardów.

Comments are closed.