Polecamy
  • Motoryzacja przyśpiesza!Motoryzacja przyśpiesza!
    Dzisiaj jeden samochód w rodzinie nie jest żadnych luksusem, a wręcz standardem, zwłaszcza dla ludzi mieszkających poza miastem i nie mających możliwości skorzystania transportu miejskiego. Coraz częściej małżeństwa mają osobne …
  • Sprzedaż samochodów nowychSprzedaż samochodów nowych
    Kryzys gospodarczy bardzo mocno daje się we znaki producentom samochodów. Tak samo zresztą z powodu kryzysu cierpią również dilerzy samochodowi. Dlatego też wiele krajów wdrożyło systemy pomocowe dla przemysłu motoryzacyjnego. …
  • Samochód nie jest zabawkąSamochód nie jest zabawką
    Alfa Romeo 8C Competizione jest nowoczesnym samochodem osobowym, który zjeżdża z taśm produkcyjnych fabryki, która należą do włoskiego koncernu motoryzacyjnego Alfa Romeo. Mowa tutaj oczywiście o fabryce położonej we włoskim …

postheadericon Reklamy pojazdów i motoryzacji

Czasami dużo ważniejsze jest to, aby po prostu nie zepsuł on wrażenia, które zdążyła najpewniej na danym kliencie zrobić już do tej pory reklama globalna przygotowana przez markę. Marketing w przypadku przemysłu motoryzacyjnego jest o tyle ułatwiony, że na rynku tym liczy się bardzo niewielu dostawców. Rynek praktycznie całkowicie zdominowany jest przez auta osobowe i ciężarowe, chociaż rynek motocykli, skuterów i ścigaczy także zyskuje coraz większe zaufanie wśród współczesnych klientów. Szczególnie w dużych miastach coraz częściej wybiera się ścigacze i mniejsze rozwiązanie, bardziej mobilne i sprzyjające podróżowaniu w korkach, jak skutery. W większości wypadków jednak najlepiej sprzedające się marki ścigaczy i motocykli innej klasy to te same doskonale znane z przemysłu samochodowego. Posiadanie patentów na mechanikę i inżynierię wśród najlepszych specjalistów od samochód pozwala budować całkiem niezłe jednoślady. Skuteczne promowanie ich pod tą samą nazwą jest więc szalenie proste. Ale patrząc na większość reklam firm produkujących i motory i samochody widać wyraźnie, że to raczej te drugie stanowią motyw przewodni spotów i billboardów.

Comments are closed.