Polecamy
  • Samochód u kosmetyczkiSamochód u kosmetyczki
    Z samochodem jest jak z dziewczyną, trzeba zadbać o jego wygląd, bo inaczej przestanie on interesować innych ludzi, a także nas samych. Zwykłe umycie auta nie jest wystarczającym środkiem do …
  • Samochody typowo dla pańSamochody typowo dla pań
    Kobiety bardzo dobrze radzą sobie w roli kierowcy. Coraz chętniej przekonują się o tym coraz młodsze kobiety, dla których jazda samochodem to nie tylko prędkość, ale przede wszystkim bezpieczeństwo. Najlepszy …
  • Samolotowe prędkościSamolotowe prędkości
    Prędkości osiągane przez dzisiejsze pojazdy potrafią przyprawić o ból głowy. 300-400 kilometrów na godzinę to szybciej, niż zdoła lecieć helikopter czy awionetka. Gdy przyjrzymy się koncernom okaże się, że większość …

postheadericon Reklamy pojazdów i motoryzacji

Czasami dużo ważniejsze jest to, aby po prostu nie zepsuł on wrażenia, które zdążyła najpewniej na danym kliencie zrobić już do tej pory reklama globalna przygotowana przez markę. Marketing w przypadku przemysłu motoryzacyjnego jest o tyle ułatwiony, że na rynku tym liczy się bardzo niewielu dostawców. Rynek praktycznie całkowicie zdominowany jest przez auta osobowe i ciężarowe, chociaż rynek motocykli, skuterów i ścigaczy także zyskuje coraz większe zaufanie wśród współczesnych klientów. Szczególnie w dużych miastach coraz częściej wybiera się ścigacze i mniejsze rozwiązanie, bardziej mobilne i sprzyjające podróżowaniu w korkach, jak skutery. W większości wypadków jednak najlepiej sprzedające się marki ścigaczy i motocykli innej klasy to te same doskonale znane z przemysłu samochodowego. Posiadanie patentów na mechanikę i inżynierię wśród najlepszych specjalistów od samochód pozwala budować całkiem niezłe jednoślady. Skuteczne promowanie ich pod tą samą nazwą jest więc szalenie proste. Ale patrząc na większość reklam firm produkujących i motory i samochody widać wyraźnie, że to raczej te drugie stanowią motyw przewodni spotów i billboardów.

Comments are closed.