Polecamy
  • Na jednym koleNa jednym kole
    Duże prędkości, dreszczyk emocji, uczucie wolności, charakterystyczny warkot silnika, te wszystkie terminy doskonale definiują to, co się ceni najbardziej w motoryzacji. Rozwój techniki rozpoczął się na dobre pod koniec XIX …
  • Części samochodowe oryginalne, czy zamiennikiCzęści samochodowe oryginalne, czy zamienniki
    Gdy posiadamy samochód musimy się liczyć z koniecznością ponoszenia stałych kosztów za jego użytkowanie. Wysokie koszty paliw z jakimi obecnie możemy się spotkać mogą przekładać się na konieczność wydania na …
  • Złudne wrażenie bezpieczeństwaZłudne wrażenie bezpieczeństwa
    Dla osób mających możliwości finansowe przy kupnie samochodu nie ma praktycznie żadnych ograniczeń. Dlatego prestiżowe limuzyny kupowane są przez jednych, zupełnie inni wybierają małe samochody dostawcze, jeszcze inny target pyta …

postheadericon Sztuczki i akrobacje

Wykonywanie sztuczek i akrobacji motocyklowych wymaga zazwyczaj modyfikacji niektórych elementów pojazdu. Motocykle produkowane seryjnie mogłyby stosunkowo często ulegać awariom, zwłaszcza przy małym wytrenowaniu osoby kierującej, lub nieumiejętnej jazdy. Często usuwane są z motocykli elementy seryjnego wyposażenia pojazdu, takie jak: liczniki, lampy, owiewki. Montowane są dodatkowe elementy ochronne, mające za zadanie uchronienie motocykla przed uszkodzeniem podczas wypadku. Należą do nich między innymi specjalne stelaże oraz klatki na korpus silnika. W przeważających wypadkach elementy te wykonywane są ręcznie w garażach, lub prywatnych warsztatach samochodowych. W Polsce jest tylko kilka placówek, które specjalizują się w takich przeróbkach motocykli. Ważnym elementem modyfikacji motocykla jest jego silnik. Dotyczy to układu smarowania (silnik czterosuwowy). Czynność ta jest niezwykle istotna podczas jazdy na tylnym kole motocykla, jak również w sytuacjach, gdy silnik pracuje na maksymalnych obrotach.

Comments are closed.