Polecamy
  • Samochody typowo dla pańSamochody typowo dla pań
    Kobiety bardzo dobrze radzą sobie w roli kierowcy. Coraz chętniej przekonują się o tym coraz młodsze kobiety, dla których jazda samochodem to nie tylko prędkość, ale przede wszystkim bezpieczeństwo. Najlepszy …
  • Motocykl przygotowany do jazdy w terenieMotocykl przygotowany do jazdy w terenie
    Taki motocykl jest idealny do szlifowania naszych umiejętności, można spokojnie brać udział w jakichś zawodach właśnie na nim. Trzeba jednak wiedzieć, że nie wolno przekraczać masy, do której został on …
  • Stacje benzynowe to też motoryzacjaStacje benzynowe to też motoryzacja
    Wielu z nas słysząc termin motoryzacja, natychmiast kojarzy go z samochodami, co oczywiście jest dobrym spostrzeżeniem niemniej jednak nie jedynym. Mało, kto z nas myśli o całej otoczce, jaka jest …

postheadericon Sztuczki i akrobacje

Wykonywanie sztuczek i akrobacji motocyklowych wymaga zazwyczaj modyfikacji niektórych elementów pojazdu. Motocykle produkowane seryjnie mogłyby stosunkowo często ulegać awariom, zwłaszcza przy małym wytrenowaniu osoby kierującej, lub nieumiejętnej jazdy. Często usuwane są z motocykli elementy seryjnego wyposażenia pojazdu, takie jak: liczniki, lampy, owiewki. Montowane są dodatkowe elementy ochronne, mające za zadanie uchronienie motocykla przed uszkodzeniem podczas wypadku. Należą do nich między innymi specjalne stelaże oraz klatki na korpus silnika. W przeważających wypadkach elementy te wykonywane są ręcznie w garażach, lub prywatnych warsztatach samochodowych. W Polsce jest tylko kilka placówek, które specjalizują się w takich przeróbkach motocykli. Ważnym elementem modyfikacji motocykla jest jego silnik. Dotyczy to układu smarowania (silnik czterosuwowy). Czynność ta jest niezwykle istotna podczas jazdy na tylnym kole motocykla, jak również w sytuacjach, gdy silnik pracuje na maksymalnych obrotach.

Comments are closed.