Polecamy
  • Fora motoryzacyjneFora motoryzacyjne
    Wielu kierowców uwielbia wymieniać się ze sobą istotnymi informacjami. Gdzie najlepiej szukać bardzo dobrych wiadomości na temat motoryzacji? Na pewno doskonałym sposobem są fora motoryzacyjne w internecie, które naprawdę są …
  • Naprawa klimatyzacji poznańNaprawa klimatyzacji poznań
    Naprawa klimatyzacji Poznań. Systemy klimatyzacji samochodowej są dość proste w budowie, ale ich serwisowanie wymaga posiadania odpowiednich kwalifikacji, a także specjalnego sprzętu. Tak więc niestety, nawet jeżeli jesteśmy dobrym mechanikiem …
  • Tanie podróżeTanie podróże
    Nikogo z nas nie dziwi już to, że w XXI wieku coraz więcej ludzi decyduje się na to ,aby udawać się w naprawdę bardzo dalekie podróże. Jednakże, co my sami …

postheadericon Sztuczki i akrobacje

Wykonywanie sztuczek i akrobacji motocyklowych wymaga zazwyczaj modyfikacji niektórych elementów pojazdu. Motocykle produkowane seryjnie mogłyby stosunkowo często ulegać awariom, zwłaszcza przy małym wytrenowaniu osoby kierującej, lub nieumiejętnej jazdy. Często usuwane są z motocykli elementy seryjnego wyposażenia pojazdu, takie jak: liczniki, lampy, owiewki. Montowane są dodatkowe elementy ochronne, mające za zadanie uchronienie motocykla przed uszkodzeniem podczas wypadku. Należą do nich między innymi specjalne stelaże oraz klatki na korpus silnika. W przeważających wypadkach elementy te wykonywane są ręcznie w garażach, lub prywatnych warsztatach samochodowych. W Polsce jest tylko kilka placówek, które specjalizują się w takich przeróbkach motocykli. Ważnym elementem modyfikacji motocykla jest jego silnik. Dotyczy to układu smarowania (silnik czterosuwowy). Czynność ta jest niezwykle istotna podczas jazdy na tylnym kole motocykla, jak również w sytuacjach, gdy silnik pracuje na maksymalnych obrotach.

Comments are closed.