Polecamy
  • Kupujemy samochód
    Nikogo z nas nie powinno dziwić to, że w XXI wieku naprawdę bardzo wiele ludzi chce posiadać przede wszystkim takie przedmioty, które to cechują się jak najlepszą jakością wykonania jak …
  • Dla wygody
    Wiadomo, że wygoda jest rzeczą, jaka liczy się dla każdego z nas i dla wszystkich ma ona znaczenie. Każdy stara się zapewnić sobie możliwie najwięcej wygód, zażegnać problemy. Kiedy pracujemy …
  • Ubezpieczenia motoryzacyjne
    Każdy pojazd motoryzacyjny poruszający się po polskich drogach powinien posiadać obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, potocznie zwane OC. Ubezpieczenie tego rodzaju ma na celu zabezpieczenia poszkodowanego w danej kolizji drogowej …

postheadericon Sztuczki i akrobacje

Wykonywanie sztuczek i akrobacji motocyklowych wymaga zazwyczaj modyfikacji niektórych elementów pojazdu. Motocykle produkowane seryjnie mogłyby stosunkowo często ulegać awariom, zwłaszcza przy małym wytrenowaniu osoby kierującej, lub nieumiejętnej jazdy. Często usuwane są z motocykli elementy seryjnego wyposażenia pojazdu, takie jak: liczniki, lampy, owiewki. Montowane są dodatkowe elementy ochronne, mające za zadanie uchronienie motocykla przed uszkodzeniem podczas wypadku. Należą do nich między innymi specjalne stelaże oraz klatki na korpus silnika. W przeważających wypadkach elementy te wykonywane są ręcznie w garażach, lub prywatnych warsztatach samochodowych. W Polsce jest tylko kilka placówek, które specjalizują się w takich przeróbkach motocykli. Ważnym elementem modyfikacji motocykla jest jego silnik. Dotyczy to układu smarowania (silnik czterosuwowy). Czynność ta jest niezwykle istotna podczas jazdy na tylnym kole motocykla, jak również w sytuacjach, gdy silnik pracuje na maksymalnych obrotach.

Comments are closed.