Polecamy
  • Samochody dostawczeSamochody dostawcze
    Na rynku istnieje wiele firm, które zajmują się dostarczaniem różnych towarów, w różne miejsca. O ile na dalekie trasy wysyłane są olbrzymie tiry, które są w stanie przewozić wiele ton, …
  • Motoryzacyjne prezentyMotoryzacyjne prezenty
    Nie masz pomysłu na prezent dla ojca, męża czy chłopka? Świetnym rozwiązaniem może być wykupienie przejażdżki jednym z super szybkich samochodów. W Polsce powstało już kilka firm specjalizujących się w …
  • Usługi koparko ładowarką łódźUsługi koparko ładowarką łódź
    Prace ziemne. Właśnie rozpoczynałem budowę swojego własnego domu. Wiem że będzie to proces długofalowy. Nie mam na tyle pieniędzy aby szybko wybudować dom. Wiele rzeczy będę robił metodą gospodarczą, aby …

postheadericon Zapotrzebowanie na luksusowe auta

W wielu najróżniejszych dziedzinach rynku panują skrajnie różne wersje budowania rynkowej przewagi nad konkurentem. Te najbardziej dominujące na rynku ze względu na udział sprzedaży to oczywiście masowi producenci, którzy jednocześnie tworzą lepsze produkty jak i te gorsze, byle zaspokoić możliwe najszersze potrzeby. Jeśli to konieczne, dla sprzedawania produktów typowo luksusowych zakładają osobne marki, żeby nie kojarzyć ich z dominującą na rynku linią produktów, nie kojarzących się już tak powszechnie z luksusem. Jednocześnie stworzenie sztucznego wrażenia, że dany produkt jest luksusowy nawet jeśli tak nie jest, jest dość trudne, albowiem rynek błyskawicznie ocenia, czy np. samochód produkowany w liczbie dwustu egzemplarzy rocznie faktycznie wart jest całego oczekiwania, na jakie skazywani są klienci pragnący wejść w jego posiadanie. Jeśli okazałoby się, że cała marketingowa otoczka wokół firmy motoryzacyjnej i jej jedynego modelu samochodu jest fałszywa, wiele osób musiałoby natychmiast wycofać całe swoje aktywa z takiej firmy a niejeden biznesmen czy polityk postanowiłby szybko pozbyć się takiego samochodu, który jeszcze niedawno miał przysparzać mu przede wszystkim prestiżu.

Comments are closed.